تماشاخانه سیمرغ میزبان ۴ اجرای نمایشی شد

تماشاخانه سیمرغ میزبان ۴ اجرای نمایشی شد

این روز ها تماشاخانه سیمرغ با رویکرد حمایتی خود از گروه های جوان و ایجاد تغییرات ساختاری توانسته به یکی از سالن های فعال نمایش در تهران تبدیل شود به نحوی که در این روز ها میزبان چهارگروه نمایشی با رویکرد های مختلف است:

به گزارش خبرگزاری تیتروز نمایش «نازنین و کلاغ ناقلا» به نویسندگی مژگان یزدانی و کارگردانی مرجان یزدانی در گونه کودک و نوجوان در ساعت ۱۶ روی صحنه می رود.

از ساعت ۱۷/۳۰  نمایش مارماهی نوشته حمید قاسم زادگان جهرمی و کارگردانی یاسین طاهری مقدم و با فضایی سورئال پذیرای مخاطبان است.

در ساعت ۱۹ نمایش درخت لیمو نوشته و کار نازنین اردویی با حال و هوایی سایکودرام به اجرا درمی آید و در خاتمه نمایش مجلس نقالی رومئو و ژولیت به نویسندگی حسین جمالی و با طراحی و کارگردانی حمید عبدالحسینی ساعت بیست و سی به صحنه خواهد رفت.

تماشاخانه سیمرغ در مجموعه بنیاد بیدل دهلوی به نشانی خ مفتح جنوبی روبروی ورزشگاه شیرودی خ ممیز (اردلان) پ ۲۵ واقع شده است و در دوره مدیریت جدید سالن تغییرات گسترده ای نظیر نماسازی فضای حیاط و لابی راه اندازی کافه داخل مجموعه تعویض صندلی ها و ارتقای سیستم های تهویه و … را شاهد بوده که سهم به سزایی در افزایش و جلب رضایت مخاطبین و استقبال گروه های نمایشی به همراه داشته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تماشاخانه سیمرغ میزبان ۴ اجرای نمایشی شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تماشاخانه سیمرغ میزبان ۴ اجرای نمایشی شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه