هدف گذاری قرارگاه های فرهنگی تا کف محلات تسری دارد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان

هدف‌گذاری قرارگاه‌های فرهنگی تا کف محلات تسری دارد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیتروز محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در این نشست با اشاره به اهمیت سند تحول معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: تبیین اسناد و برنامه های تحولی به منظور هم گفتمانی بدنه فعال محلات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم در سطح میدانی و عملیاتی نیز به اهداف تعیین شده برسیم باید اسناد کلان و برنامه های بالادستی را نصب العین و نقشه راه قرار بدهیم. اسناد تحولی شاید به روزرسانی شوند ولی دال مرکزی برنامه های تحولی ثابت است و تغییر پیدا نمی کند.

توکلی زاده ارتقای شاخص های هویتی و سبک زندگی را دال مرکزی برنامه های تحولی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد و ادامه داد: انتخاب دال مرکزی سیاست ها و برنامه های تحولی معاونت بر اساس مطالعات میدانی و ادله ها شکل گرفته و تغییر ناپذیر است البته شاید روش ها و ساختارها متفاوت باشد و به روزرسانی شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به سختی راه ساماندهی امنای محلات شهر تهران اظهار کرد: مجموعه های تصمیم گیر در محلات متعدد است و به تبع آن نتیجه گیری در چنین شرایطی به راحتی اتفاق نمی افتد.

وی گفت: مسئولان راهبری محلات باید اهتمام ویژه ای در برگزاری منظم جلسات هیأت امنا و پیاده سازی دستورالعمل انتخاب مدیران محله داشته باشند تا در ادامه خانه های سرای محلات نیز تشکیل و شروع به کار مجدد داشته باشند.

توکلی زاده ادامه داد: ضروری است خانه هایی که از قبل در ساختار بودند بازسازی و احیا شوند همچنین استقرار خانه های جدیدالتأسیس نیز باید با سرعت بیشتری دنبال شود و از ظرفیت فعالین سابق و قرارگاه تعلیم و تربیت نیز در فعالیت خانه های مرتبط نهایت بهره گیری به عمل بیاید.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به نقش قرارگاه های فرهنگی و اجتماعی در شکل گیری ادبیات یک دست و جریان واحد عنوان کرد: هدف گذاری قرارگاه های فرهنگی و اجتماعی تا کف نواحی و محلات طراحی شده است.

وی با اشاره به تلاش های تحسین برانگیز بدنه مدیریت محله در مناطق ٢٢گانه خاطرنشان کرد: باوجود سختی های فرآیند ساماندهی اعم از تصویب نظام نامه و دستورالعمل های مربوطه سرای محلات و فعالیت های آن ها در این دوره هیچگاه متوقف نشد و برنامه ها و سیاست ها جدی تر از همیشه دنبال شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هدف گذاری قرارگاه های فرهنگی تا کف محلات تسری دارد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هدف گذاری قرارگاه های فرهنگی تا کف محلات تسری دارد – خبرگزاری تیتروز | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه