مسابقه ملی کتاب خوانی «به طراوت باران» تمدید شد

مسابقه ملی کتاب‌خوانی «به طراوت باران» تمدید شد

به گزارش تیتروز از اصفهان حمیدرضا پورقربان اظهار کرد: کتاب به طراوت باران شامل ۱۱۰ حکایت اخلاقی عرفانی و معنوی از شهدا و رزمندگان است و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بهره گیری از آموزه های قرآنی و روایات تدوین شده است. این کتاب در سال ۱۴۰۱ در میان ۵۲ کتاب دیگر مقام اول را در اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان کسب کرد و به عنوان کتاب نمونه به تهران ارسال شد.

وی افزود: مسابقه کتاب خوانی به طراوت باران که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس برگزار می شود فرصتی برای عموم مردم است تا با مطالعه این کتاب ارزشمند و پاسخ به ۲۰ سؤال تستی در این مسابقه شرکت کنند. شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است و جوایز نقدی به ۴۴ نفر از برگزیدگان به قید قرعه اهدا خواهد شد.

پورقربان همچنین خاطرنشان کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا ۱۳ آبان تمدید شده است. امیدوارم با انتشار این مسابقه در گروه ها و کانال های مختلف افراد بیشتری بتوانند از این فرصت استفاده کنند و با فرهنگ ایثار و فداکاری شهدا بیشتر آشنا شوند. اطلاعات بیشتر و لینک شرکت در مسابقه در سایت نوید شاهد اصفهان موجود است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسابقه ملی کتاب خوانی «به طراوت باران» تمدید شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسابقه ملی کتاب خوانی «به طراوت باران» تمدید شد"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه