بازاریابی

  • معرفی ویژگی های یک سیستم CRM کارآمد

    یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) کارآمد، مجموعه‌ای از ویژگی‌های کلیدی را در خود جای داده است که از جمع‌آوری ساده داده‌ها فراتر رفته و به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا با ایجاد بینش‌های عمیق از رفتار مشتری، فرآیندهای فروش،…

  • کدام وسایل دست دوم همیشه خریدار دارند؟

    کدام وسایل دست دوم همیشه خریدار دارند؟ اگر شما در فضای خرید و فروش دست دوم فعالیت می‌کنید یا قصد دارید وسایلی که دیگر استفاده نمی‌کنید را بفروشید، این مطلب دقیقاً برای شماست. با من همراه باشید تا ببینیم «دنبال…

  • تبلیغات دیجیتال در ادمونتون

    بازار تبلیغات دیجیتال در ادمونتون تا سال ۲۰۲۵ با روندهای نوینی نظیر هوش مصنوعی، سئو محلی و حریم خصوصی داده‌ها، پتانسیل رشد چشمگیری را نشان می‌دهد و به فرصتی حیاتی برای کسب‌و‌کارهای محلی تبدیل شده است. ادمونتون، پایتخت آلبرتا، نه…

  • استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی | کسب و کارهای کوچک

    استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی که کسب و کارهای کوچک باید بدانند صاحب کسب و کار کوچکی هستید و می خواهید در دنیای شبکه های اجتماعی بدرخشید؟ باید بدانید که با استراتژی های بازاریابی شبکه های اجتماعی مخصوص کسب…

  • چگونه تصمیم گیری گروهی بر خرید مصرف کننده اثر می گذارد؟

    چگونه تصمیم گیری های گروهی می تواند بر خرید مصرف کننده تأثیر بگذارد؟ تصمیم گیری های گروهی، از خانواده و دوستان گرفته تا جوامع آنلاین، نقش پررنگی در شکل گیری خریدهای ما دارند. این تأثیر می تواند از مرحله تشخیص…

  • خلاصه کتاب تجارت بازاریابی شبکه ای خودتان را بسازید | جیم ران

    خلاصه کتاب تجارت بازاریابی شبکه ای خودتان را بسازید ( نویسنده جیم ران ) کتاب «تجارت بازاریابی شبکه ای خودتان را بسازید» از جیم ران، یک نقشه راه عملی برای کسانی است که می خواهند در دنیای بازاریابی شبکه ای…